Thursday 8 December 2011

Aku kena kuat...

SPEECHLESS!!! Bagai luruh jantungku mendengarkan ucapannya yg bersahaja.. perasaan bercampur baur... hampir menitis air mata ini tapi aku masih mampu menahannya... apa yg ku kesalkan hanyalah mengapa dia buat keputusan sendiri.. apa yg terlintas di fikiranku adalah nasib permata-permata hatiku... mengapa sukar untuk ku terima setiap kali keputusannya... kerana apa yg paling kutakuti memang benar-benar terjadi... aku kesal dgn tindakannya yang hanya mengejar impiannya... mungkin dia  lebih pentingkan impiannya daripada segalanya... apakah nasib permata hatiku yang masih belum selesai masalah, timbul masalah... apakah ini dugaanMu Ya Allah!! Kuatkanlah semangatku... kuatkanlah imanku... demi masa depan permata hatiku.. aku perlu kuat dan buktikan.... Namun amat sukar untuk ku luahkan rasa terkilanku ini... kerana apa sahaja luahanku bukan dibalas dengan pujukan... semua itu makin lenyap di telan masa... Apa pun, aku perlu kuat!! Ya Allah permudahkanlah segala urusanku....

No comments:

Post a Comment